sobota, 20 września 2014

Początki są najtrudniejsze..

 Witam was wszystkich bardzo serdecznie. Może zacznę od tego kim jestem:
A więc nazywam się Malwina, mam 15 lat i mieszkam na Podkarpaciu.

Pewnie zastanawiacie się co ja tu robię, o czym będzie mój blog i dlaczego go założyłam. No więc może zaspokoję waszą ciekawość. Będę tutaj pisać o wszystkim. O moim życiu. O sposobach na nudę. O ciuchach. O szalonych rzeczach których każdy powinien spróbować. I o nudnych rzeczach. I o wszystkim na co będę miała ochotę. Także ze mną nie będziecie się nudzić.

A czemu go założyłam.? Ponieważ lubię pisać. Ponieważ uwielbiam dzielić się z ludźmi swoimi przeżyciami. Ponieważ ktoś w końcu musi poznać moje historie.

A może interesuje was nazwa mojego bloga? Dlaczego ona jest taka, a nie inna.? Cóż.. malwa-ina.. Ja nazywam się Malwina, ale moi znajomi mówią mi Malwa. A więc malwa-ina (ina od końcówki mojego imienia). Także mam nadzieję że wasza ciekawość została zaspokojona, wasze wątpliwości zostały rozwiane i liczę na to że czytanie mojego bloga będzie wam sprawiało przyjemność. A więc..

                                                                                                       Do następnego razu ;)


13 komentarzy:

  1. Witamy :) I czekam na nowy post :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że dużo piszesz, będę wpadać, powodzenia ;)

    agspire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w pisaniu :)

    zapraszam do siebię http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Również zaczynam, choć mój obecny blog, nie jest pierwszym ;)
    Mam nadzieję, że Twoja przygoda z pisaniem będzie się rozwijać!
    Życzę wytrwałości i wielu czytelników!

    Tymczasem zapraszam do siebie!

    faustyniana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dołączyłaś do blogosfery, pisanie bloga zawsze to jakąś odskocznia od szarej rzeczywistości, a jeśli dodatkowo sprawia radość i przyjemność, to tym bardziej warto :)
    Widać, że masz wiele pomysłów, więc życzę Ci cierpliwości i sukcesów :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeśli mogłabym coś delikatnie zasugerować.... weryfikacja obrazkowa jest mega przeszkodą, dla czytelników korzystających z telefonów... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że jest włączona ;) Już się tym zajęłam. Bardzo dziękuję Ci za informację :D

      Usuń
  7. ale masz śliczne imie, powodzenia w blogowaniu ;*


    może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia :> też napisałam dziś pierwszy post
    Serdecznie zapraszam http://emeisee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia ;)
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://kajaczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń